نوشته شده توسط : فهیمه

هتل اورنج كانتی آنتالیا

از مجلل ترین و شیک ترین هتل های آنتالیا هتل 4 ستاره اورنج كانتی است که در کنار سواحل مدیترانه و در۵ دقیقه ای مرکز شهر کمر آنتالیا قرار دارد. طراحی هتل اورنج كانتی آنتالیا از معماری آمستردام و دهكده ماهیگیری ولندام،‌ در یكی از بهترین مناطق تفریحی آنتالیا با مناظر دریای آبی مدیترانه و سواحل ماسه ایی قرار دارد. این هتل دارای اتاق های شیک و زیبا با امکانات عالی و روم سرویس 24  ساعته همراه با انترنت در داخا اتاق ها در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل برای مسافرانتور آنتالیا رستورانی با انواع غذاهای تركی،‌ایتالیایی، دریایی و هلندی تدارک دیده است تا مسافران از غذاهای متنوع این هتل لذت ببرند. هتل اورنج كانتی آنتالیا برای سرگرمی کودکان کلوپ بازی و همچنین  یک سالن بدن سازی همراه با استخر و سونا برای مسافران تور آنتالیا فراهم کرده است.

امکانات هتل اورنج كانتی آنتالیا:

ساحل اختصاصی، استخر، حمام تركی، سونا، جاكوزی،‌ماساژ, خدمات خانه داری,  آرایشگاه, كلوپ كودكان برای مسافران تور آنتالیا, رستوران, کافی شاپ, اینترنت, سالن بدن سازی, پذیرش 24 ساعته و ... کع در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل وو کرملین پالاس آنتالیا است که این هتل در زمینی به مساحت ۷۵۰۰۰ متر مربع، در ۶ طبقه با وجود اتاق های ویژه و همچنین اتاقی برای معلولین و اتاق های خانوادگی شیک بنا شده است.

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا با توجه به فاصله زمانی مناسب تا آنتالیا که ۲۰ دقیقه فاصله دارد و همچنین مسیر مناسب تا اماکن خرید و جاذبه های گردشگری، اقامتگاهی خوب برای مسافران تور آنتالیا شده است.

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا با حضور پرسنل مجرب و ارائه بهترین خدمات تفریحی و رفاهی - ورزشی و همچنین وجود ساحل خصوصی و 850 اتاق لوکس میزبان میهمانان عزیز تور آنتالیا میباشد.

از امکانات ارائه شده در هتل وو کرملین پالاس آنتالیا میتوان به پذیرش 24 ساعته با اتاق های مدرن و مجهز به سیستم تهویه مطبوع، رستوران ( با غذاهای متنوع بین المللی برای میهمانان تور آنتالیا )، تنیس، سالن بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، دارت، موج سواری، بولینگ، اسکواش، زمین بازی و سرویس نگهداری برای کودکان میهمانان تور آنتالیا، جکوزی، استخر روباز و سر پوشیده، سونا، آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار برای مسافران عزیز تور آنتالیا، اتاق بازی های کامپیوتری و ماساژ نام برد.

 از این رو با تمامی امکانات رفاهی مجلل از جمله فروشگاه ، گاوصندوق، بار ، خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه و صرافی و ... نظر اکثر گردشگران تور آنتالیا برای استراحتگاهی مدرن را به خود جلب کرده است.

 

مطالب مرتبط:

تورهای آنتالیا تابستان 95

 تورهای آنتالیا مرداد 95

تورهای آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا یکی از مجلل ترین هتل های منطقه به شمار می آید. در این هتل تمامی خدمات رفاهی و ورزشی برای میهمانان تور آنتالیا به بهترین صورت با حضور پرسنل آموزش دیده ارائه میگردد. این هتل در فضایی شیک و مدرن به مساحت ۷۵۰۰۰ متر مربع، در شش طبقه با اتاق های ویژه و اتاقی جهت ارائه خدمات معلولین و اتاق های خانوادگی مجلل ساخته شده است. هتل وو کرملین پالاس آنتالیا با 850 اتاق شیک و همچنین وجود ساحل اختصاصی میزبان میهمانان عزیز تور آنتالیا میباشد.

مسافت هتل وو کرملین پالاس آنتالیا تا مرکز شهر 20 دقیقه فاصله دارد.

این هتل تا مراکز خرید و جاذبه های گردشگری در مسیری مناسب واقع شده که اقامتگاهی خوب برای مسافران تور آنتالیا با ارائه بهترین خدمات تفریحی و رفاهی - ورزشی به حساب می آید.

 امکانات رفاهی هتل وو کرملین پالاس آنتالیا: 

پذیرش 24 ساعته، سیستم تهویه مطبوع، رستوران ( با غذاهای متنوع بین المللی )،  اتاق بازی های کامپیوتری و فروشگاه ، گاوصندوق، بار ، خانه داری ، خشکشویی ، آرایشگاه و صرافی و ... .  با تمامی امکانات رفاهی و تفریحی ارائه شده نظر مسافران عزیز تور آنتالیا را به خود جلب کرده است.

امکانات ورزشی - تفریحی هتل وو کرملین پالاس آنتالیا برای میهمانان تور آنتالیا:

تنیس، سالن بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، دارت، موج سواری، بولینگ، اسکواش، زمین بازی و سرویس نگهداری برای کودکان ، جکوزی، استخر روباز و سر پوشیده، سونا، آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار برای مسافران عزیز تور آنتالیا و ماساژ.

 

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا مرداد 95 

 تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

 تور آنتالیا مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل وو کرملین پالاس آنتالیا,هتل های پنج ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش یکی از هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره کیش بنا شده است که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس می باشد و در زمینی به وسعت یکصد هزار متر مربع قرار گرفته است. هتل بزرگ ارم در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 43000 مترمربع احداث گرديده است .

این هتل به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با پوشش گیاهی خاص و با طراوت ، فضا سازی زیبا و آبنماهای متعدد و چشم نواز مجهز می باشد. هتل بزرگ ارم از ۲۱۰ اتاق، ۳۰ رويال، پرزيدنت و سوئيت در ساختمان اصلي و ۱۴۰ سوئيت آپارتمان در محوطه تشکیل شده است همچنین دارای دو استخر و سونا با کليه امکانات، مراکز و فروشگاههاي تجاري، رستوران، کافي شاپ هاي متنوع با انواع غذاهاي ايراني و خارجي برای تمامی سلیقه های گردشگران تور کیش ، رستوران گردان، رستوران سنتي، فست فود، تالارهاي مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنين دو سالن آمفي تئاتر ۵۰ و ۴۰۰ نفره و يک سالن کنفرانس ۴۰ نفره است. از دیگر امکانات هتل ارم می توان به گالري و سالن چند منظوره، کلوپ ورزشي وتفريحي وسالن بيليارد اشاره نمود. ساخت پلکاني هتل بزرگ ارم باعث گرديده که ۷۰ درصد اتاق هاي آن روبه دريا باشد و اتاق هاي روبه جزيره نيز به خاطر اشراف کامل بر جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظير آن، ارزشي برابر اتاق هاي روبه دريا دارد. سوئيت آپارتمان هاي محوطه با توجه به اينکه در ميان باغي از نخلستان و گل وگياه و فضاي سبز واقع گرديده، مورد علاقه مسافران تور کیش بخصوص خانواده ها بوده و خانواده ها با اقامت در آن احساس آرامش بيشتري مي نمايند.

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

 

هتل4 ستاره هلیا کیش در محیطی سبز و بسیار زیبا در بین میدان ساحل و میدان امیرکبیر واق شده است. این هتل با دریا فاصله بسیار کمی دارد و در منطقه سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است که این خود یک امتیاز برای این هتل محسوب می شود. نمای داخل هتل بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد.

_هلیا_کیش.jpg

نزدیکی به دریا و مراکز خرید یکی ازمهمترین  دلایل انتخاب هتل هلیا می باشداگر به قصد بازدید از جاذبه های گردشگری و خرید به کیش می روید به رزرو این هتل فکر کنید. این هتل اقامتگاهی 4 ستاره در نوار سیاحتی جزیره کیش است و در نزدیکی اسکله تفریحی قرار دارد. هتل هلیا با فراهم نمودن امکانات رفاهی و تفریحی مناسب سعی کرده است تا استراحتگاهی آسوده برای مسافران و گردشگران مهیا سازد.

کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته که اینترنت آن نیز فعال است آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد. همچنینرستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از مهمانان هتل پذیرایی می کنند. هتل هلیا کیش دارای اتاقهای 2 تا 5 تخته می باشد و این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

هتل هلیا کیش از سرویس منظم فرودگاهی برخوردار بوده و نیز ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین گرامی می باشد. مهمانان عزیز می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند. فاصله هتل هلیاکیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر می باشد و ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

 

_هلیا_کیش_3.jpg

 

امکانات هتل هلیا کیش :

روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین برای حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

_هلیا_کیش_2.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور کیش مرداد 95

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش شهریور 95 

تور کیش پاییز 95 

 تور کیش مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

درخت سبز کیش

در اطراف درختان کهن و محوطه ای سرسبز و زیبا درخت سبز کیش با بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال عمر با شاخه های آویزان و به زمین فرو رفته به چشم میخورد. این جاذبه گردشگری زیبا، استراحتگاهی مناسب را برای مسافران محترم تور کیش مهیا کرده است.

درخت سبز کیش کهن سال‌ترین درخت لور و همچنین قدیمی ترین درخت در بین درختان جزيره زیبای کیش است. این جاذبه گردشگری زیبا اکثر مسافران عزیز تور کیش را به سوی خود می کشاند. تماشای این محوطه سرسبز با وجود نرده‌هاي چوبي و آلاچيق هاي زيبا و محل متعدد پخت كباب به گردشگران تور کیش پیشنهاد می شود .به خاطر عقيده تعدادی از مردم به جهت برآورده شدن نياز، گره هايي با پارچه بر شاخه هاي درخت سبز کیش، زده شده است.

درخت سبز کیش در نزدیکی 2 جاذبه گردشگری، شهر تاریخی حریره و آب انبار سنتی است که گردشگران تور کیش میتوانند پیاده از شهر حریره و آب انبار سنتی تا کنار درخت سبز طی کنند و لحظاتی به یاد ماندنی را در سفر خود به جزیره زیبای کیش ثبت کنند.

 

شهر زیر زمینی کاریز کیش :

قنات کيش بيش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شيرين قابل شرب ساکنان جزيره را تامين مي‌کرده است. قنات كيش از نظر طول رشته قنات و يا عمق چاه‌ها قابل مقايسه با قنات‌هاى ديگر نقاط ايران نيست‌، اما با توجه به شيب بسيار كم جزيره‌، چگونگى هدايت آب‌هاى زيرزمينى به سطح زمين در كيش بسيار مهم بوده و نشان مى‌دهد كه در زمان خود از پيشرفته‌ترين روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌كردند. امروزه مجموعه قنات با تغيير كاربري به يک شهر زير‌زميني شگفت‌انگيز بدل شده که بيش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاريز کيش خوانده مي‌شود. ضمن حفظ بافت تاريخي آن کاربري هاي جديدي از اين شهر زير زميني بدست آورند. شهر زير زميني کاريز کیش در فاز يک خود به قسمت هاي مختلف از جمله غرفه هاي صنايع دستي ايران و جهان، رستوران سنتي و جديد، موزه سالن آمفي تئاتر سالن کنفرانس، گالري هاي هنري تقسيم و قابل بهره برداري خواهد بود. شهر کاريز در عمق 16 متري زير زمين قرار دارد. سقف آن هشت متر ارتفاع و بيشتر سقف آن مملو از سنگواره ، صدف و مرجان هايي است که با نظر کارشناسي  حدودا 270 تا 570 ميليون سال قدمت دارند و تک تک آن شناسايي و داراي شناسنامه رسمي است.

 

 مطالب مرتبط:

تور کیش مرداد 95

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش شهریور 95 

تور کیش پاییز 95 

 تور کیش مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

رستوران طوبی مشهد

_طوبی.jpg

_طوبی_1.jpg

رستوران طوبی مشهد در جاده طرقبه واقع شده است و سبک آن به صورت باغ رستوران می باشد که انواع مختلفی از غذاهای ایرانی را دارد . فضای این رستوران بزرگ است و دارای تخت برای نشستن و صرف غذا می باشد . قیمت غذاهای این رستوران نسبت به دیگر رستوران های سمت شانذیز ارزانتر می باشد و کیفیت غذاها متوسط است و شما مسافرانتور مشهدمی توانید در صورت تمایل برای صرف غذابه این رستوران مراجعه کنید .

_طوبی2.jpg

 

رستوران بابا قدرت مشهد :

_بابا_قدرت1.jpg

_بابا_قدرت_3.jpg

رستوران بابا قدرت مشهد بنائی مربوط به دوران قاجار و با قدمتی بیشتر از دو قرن که بوسیله استادان معمار و هنرمند ایران زمین ساخته شد. این بنای زیبا و ارزشمند توسط سازمان میراث فرهنگی در سال 1380 از جمله آثار ملی ثبت شده است .رستوران بابا قدرت مشهد دارای مساحت 8000 متر مربع می باشد که دارای چایخانه سنتی با مساحت 1000 متر مربع و فضایی بسیار دلنشین و سنتی همراه با قلیان و چای و تنقلات دیگر آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد استرستوران سنتی هم با مساحت 200 متر مربع با محیطی سنتی و گنجایش 500 نفر و با غذاهای متنوع سنتی و غذاهای متنوع دیگر از میهمانان و مسافرانتور مشهدپذیرایی می کند .بازارچه سنتی هم در این مجموعه وجود دارد در مساحت1100 متر مربع با 22 غرفه اجناس و کالا و کارهای هنرهای سنتی ایران که بوسیله هنرمندان  این منطقه عرضه شده است.

_بابا_قدرت4.jpg

_بابا_قدرت2.jpg

 مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 95

  تور مشهد مرداد 95 

 تور مشهد شهریور 95

 تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد مهر 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد,رستوران های خوب مشهد,رستوران های ارزان مشهد,بهترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

بازار سرشور مشهد

یکی از قدیمی ترین بازار های مشهد مقدس بازار سرشور مشهد در سمت چپ خیابان خسروی نو می باشد. بازار سرشور مشهد با قدمت تاریخی خود، در قدیم کاروان سرا و حمام و استراحتگاهی برای زائران امام رضا (ع) بوده است.

 

امروزه در بازار سرشور مشهد علاوه بر جنبه توریستی آن، ساکنین و مسافران تور مشهد سوغاتی های خود از جمله: پارچه، پوشاک، کیف و کفش، موادغذایی و . . . را از این بازار تهیه میکنند. از این رو به مسافران عزیز تور مشهد بازدید از این بازار تاریخی پیشنهاد میشود.

بازار هنر خراسان :

هدف از ایجاد این بازار احیای هنر خراسان بوده است .بازار  هنر فضایی برای ارایه خلاقیت‌های هنری هنرمندان سنتی و بومی شهر مشهد هست و دلیل برپایی این بازار حفظ آثار و میراث این منطقه از کشوراست. هنر بومی و سنتی خراسان که در نوع خود بی نظیر است در بخشی ازمجموعه فرهنگی و هنری کوهسنگی ایجاد شده است . مساحت این بازار در حدود 2560 متر مربع احداث شده است . این بازار دارای 54 مغازه و غرفه در طبقه همکف و 4 سالن در طبقه فوقانی می باشد . این بازار در سال 84 افتتاح شده است.

_هنر_2.jpg

_هنر_خراسان.jpg

در این بازار لوازم سنتی زیبایی به چشم می خورد و همه ساله مسافران تور مشهد از این بازار بازدید می کنند .

 مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 95

  تور مشهد مرداد 95 

 تور مشهد شهریور 95

 تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد مهر 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,بازارهای مشهد,پاساژهای مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل شایگان کیش

هتل ۵ ستاره شایگان کیش از جمله هتل های لوکس جزیره کیش می باشد که با ۱۰۰ اتاق و سوئيت متفاوت که شامل  ۷۹ اتاق ۲ تخته و ۲۱ سوئیت ۱ خوابه و ۲ خوابه به همراه جکوزی بوده اقامتی دلنشین را برای شما در جزیره زیبای کیش برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد .

 

امکانات هتل شایگان کیش:

هتل شایگان کیش با مساحت۱۱۰۰۰ متر مربع (از ۱۵۰۰۰ متر مربع کل هتل ) و معماری فوق العاده در موقعیتی عالی واقع شده که حدودا ۲ تا ۵ دقيقه با بازارهاي پانيذ و مرکز تجاري پرديس کیش فاصله دارد .اکثر اتاق و سوئيت های هتل شایگان کیش نمای بی نظیری از آبهاي نيلگون خليج فارس را برای مهمانان تور کیش به نمایش می گذارند .هتل شایگان کیش دارای سالن همايش و اجتماعات بهمراه سالن جداگانه‌ی پذيرايی در طبقه‌ی چهارم فضای عالی را برای اجتماع فراهم می آورد .

همچنین کلوپ ورزشی هتل شایگان کیش شامل استخر سرپوشيده با درجه‌ی آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه‌ی آب سرد، استخر کودکان ، بيليارد و اسنوکر با سالن دارای ۱۲ ميز بيليارد و اسنوکر لوکس ، زمين تنيس که در طبقه همکف هتل شایگان واقع شده اند .تمام اتاقهای هتل شایگان کیش مجهز به سيستم قفل الکترونيکی، سرويس بهداشتی، تلويزيون مجهز به کانالهای ماهواره ای ، ۵ شبکه تلويزيون محلی ، کامپيوتر با امکان دسترسی به اينترنت می باشد .خدمات هتل شایگان کیش شامل محل نگهدارى کودک ، مجموعه آفتابگردان شامل(سالن همايش خورشيد-سالن متينگ آفتاب – سالن ميتينک روم ونوس-سالن ميتينگ روم مهتاب)، کافه تراس دريا، کافى شاپ آفتابگردان، ديزل ژنراتور، سيستم آب شيرين کن، موزيک زنده رستوران، موزيک زنده لابى (پيانو) ،قهوه خانه سنتى ، فست فود ، رستوران شاني ، سالن همايش و آمفى تاتر، موزيک سقفى، ماهواره، خياطى، آرايشگاه مردانه ، آرايشگاه زنانه ،رنت کار، کانسيرژ،دستگاه POS،دستگاه ATM، ترانسفر استقبال و … می باشد.امکانات رفاهی رایگان هتل شایگان کیش صبحانه بوفه رايگان ، استقبال در فرودگاه ، استخر و سونا و جکوزى  می باشد .مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوبی داشته باشند.

 

 

هتل داریوش کیش 

هتل 5 ستاره داریوش کیش که با الهام گرفتن از تخت جمشید بصورت سمبلی از افتخار و شكوه ایران باستان در دوران هخامنشیان ساخته شده‌است. از نظر موقعیت مکانی در سواحل شرقی خلیج همیشه فارس با معماری بی‌نظیر در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع از منحصر به فردترین هتل‌های جنوب کشور است و با فضایی مجلل و بسیار زیبا در خلیج فارس قرار دارد که مسافران تور کیش را به خود جذب میکند. 

امكانات هتل داريوش كیش :

سالن کنفرانس , اتاق بيليارد, کافى شاپ لابى,  روم سرويس 24 ساعته , لاندرى , مينى بار و صندوق امانات , امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها , گشت سياحتى جزيره , گشت بازارها , کافي نت , سالن بدنسازي , صبحانه بوفه + ترانسفر و... را نام برد .مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوندو لحظات خوشی را در هتل داریوش سپری کنند.

 مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش ، در قلب مراکز تجاری و تفریحی کیش قرار دارد که هرسال مسافران زیادی به آنجا سفر می کنند.اگر به دنبال هتلی با امکانات مناسب هستید هتل 3 ستاره سارا کیش را به شما پیشنهاد می دهیم. دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارهای کیش نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری کیش ، پانیذ ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا ، اسکله ، اماکن تفریحی و گردشگری در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد. فاصله این هتل تا فرودگاه فقط 10 دقیقه است. هتل سارا کیش در 4 طبقه و 72 اتاق در سال 1388 تاسیس شده است.

خدمات هتل سارا کیش :

سارا کیش شامل یخچال ، تلویزیون ، رستوران ساینا ، فست فود ، کافی شاپ با ظرفیت ۷۵ نفر ، چایخانه سنتی هتل سارا (چای , قلیان , آش و …) ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، لابی ، سالن همایش هتل سارا کیش (کنفرانس) ظرفیت ۷۰ نفر ، ATM ، لاندرى ، نمازخانه (مردانه و زنانه) ، آسانسور ۲ دستگاه ، صندلى ماساژور، راهنماى گردشکری هتل سارا کیش ( مستقر در لابی) و.. می باشد.

 

هتل فرشتگان کیش

 یکی از هتل های تک ستاره، هتل فرشتگان کیش در منطقه ای نظامی خارج از شهر میباشد.

در این هتل تک ستاره با توجه به قیمت ارزان، کیفیت اتاق ها و تنوع غذاها و سرویس دهی پرسنل هتل خوب است.

میهمانان تور کیش از اینترنت موجود در لابی هتل فرشتگان کیش نیز میتوانند استفاده کنند.

از این رو با ارائه امکانات ورزشی - رفاهی با قیمتی مناسب، اقامتگاهی خوب را برای میهمانان تور کیش مهیا کرده است. همچنین با ارائه سرویس رایگان به مراکز خرید سعی بر جلب رضایت مسافران تور کیش را دارند.

 مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: ارزان ترین هتل های کیش،بهترین هتل های کیش , هتل های کیش ,معرفی هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

 هتل آراميس کیش

1.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتلهتل چهار ستاره گريد B          تعداد اتاق ها : 64

آدرس : كيش ،ميدان پرديس

هتل 4ستاره آرامیس کیش از بهترین گزینه های اقامتی در جزیره زیبای کیش استاقامتگاهی چهار ستاره و نوساز که با ظاهری دل نشین و دیدنی دارای امکانات رفاهی مناسبی می باشد. شما می توانید با رزرو این هتل در اتاق هایی با اندازه های مختلف اقامت داشته باشید و از چشم اندازهای زیبا و دیدنی ان لذت ببرید. از اینجا می توانید با صرف زمان کمی به مراکز خرید شهر بروید و نیز به نقاط تفریحی جزیره دسترسی داشته باشید

هتل 4 ستاره آرامیس کیش در مقابل بازار پردیس 1 و در مرکز جزیره زیبای کیش بنا شده است.این هتل نوساز با معماری زیبا امکانات رفاهی مناسبی را به میهمانان خود ارایه می دهد. هتل آرامیس کیش از نظر جغرافیایی در منطقه ای واقع شده است که به مکان های تفریحی و تجاری جزیره زیبای کیش به راحتی دسترسی دارد. این هتل از اتاق های 2 تا 5 تخته و بسیار راحت تشکیل شده است و می تواند یکی از انتخاب های مناسب جهت اقامت و گذراندن تعطیلات در جزیره کیش باشد.

امکانات هتل آرامیس کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت در لابي و اينترنت در واحدها، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، خدمات خانه داري، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس و...

 

_آرامیس__کیش_4__.jpg

2.jpg

 3.jpg

4_1.jpg

5_1.jpg

6.jpg

  هتل داریوش کیش

_داریوش_کیش.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتلهتل پنج ستاره گريد B           تعداد اتاق ها : 168

آدرس : كيش ،میدان داریوش

هتل پنج ستاره داریوش در سواحل شرقی نگین خلیج نیلگون همیشه فارس با معماری بی‌نظیردرزمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع از منحصر به فردترین هتل‌های جنوب کشور است و با فضایی مجلل و بسیار زیبا در قلب خلیج همیشگی فارس قرار دارد.هتل زیبای داریوش کیش یادآور تاریخ کهن ایران زمین است. شما در این هتل زیبا می‌توانید انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی نوش جان کنید. از تورهای بازدید باغ پرندگان، دلفین‌ها و آکواریوم‌هابهره‌مند شوید و سرگرمی‌های دریایی داشته باشید. در هتل بزرگ داریوش می‌توانید اقامتی متفاوت با استشمام تاریخ تجربه کنید.

 مطالب مرتبط:

تور کیش مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

بازار پردیس کیش 2

بازار پردیس ۲ یکی ازمدرنترین و منحصر به فرد ترین بازارهای جزیره کیش است که هم از نظر موقعیت جغرافیایی و هم از نظر زیبایی و معماری و دکوراسیون به کار گرفته شده جزو طراز اولهای بازارهای جزیره ی زیبای کیش محسوب میشود .

_پردیس_کیش_2.jpg


در این بازار اغلب برندهای معروف پوشاک های خارجی غرفه دارند و به همین دلیل پردیس ۲ یکی از بازارهایی است که اغلب افراد ثروتمند میتوانند از آنجا خرید کنند و خیلی ها با دیدن قیمتهای اجناس بازار پردیس کیش این بازار فرار را بر قرار ترجیح داده و فورا از بازار خارج میشوند . . در سال1378 افتتاح گرديد. مساحت اين بازار 22.000 متر مربع بوده و در3 طبقه و با 230 واحد تجاري و 10 واحد اداري و دارای رستوران و کافی شاپ میباشد .در شرق جزيره و در نوار سياحتي واقع گرديده است.

_پردیس_کیش2.jpg

.
همچنین در این بازار نیمکتهای فراوان و فضای سبز هم وجود دارد تا مشتریان بتوانند ساعتی در آنجا استراحت کنند و سپس به خریدهایشان بپردازند .
پردیس ۲ در مجاورت بازارهای پردیس ۱ و بازارچه فجر قرار دارد. 
تلفن :2-4456221           

بازار پردیس کیش 1

بازار پردیس کیش این بازار یکی از قدیمی ترین و بزرگترین  مرکز خریدهای جزیره کیش است که به سبک اروپايي و با مشاوره مشهورترين معماران فرانسوي در سال 1371 در شرق جزيره و در نوار سياحتي كيش ساخته شده است ا ين مرکز خرید در زميني به وسعت 12.000 مترمربع در 2 طبقه با بيش از 228 واحد تجاري بنا شده است. همچنين يک رستوران و چندين کافي شاپ نيز با محيطي شاد آماده پذيرايي از مشتريان مي باشند و غرفه های آن انواع لوازم آرایشی و بهداشتی لوازم صوتی و تصویری لوازم خانگی و پوشاک و کیف و کفش و... را ارائه میکنند .

_پردیس_کیش_1.jpg

 

به علاوه اینها در پردیس ۱ چندین بانک خصوصی و دولتی به علاوه چندین دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی و همچنین کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد .
اکثر توریستهایی  که قصد خرید از جزیره کیش را دارند به این بازار مراجعه میکنند و قطعا هیچیک دست خالی از این مرکز خرید برنمیگردند چون بازار پردیس ۱اجناسی با قیمتهای متوسط و البته اغلب با کیفیت بالا را به مشتریان ارائه میدهد و مانند بعضی از بازارها نیست که یا جنسهایشان مرغوب است و قیمتهایشان سر به فلک میزند و یا جنسهایشان بیکیفیت است و ارزان ...
در کل پردیس ۱ میتواند بازاری باشد برای جلب توجه همه اقشار جامعه که به مروارید خلیج همیشگی فارس سفر میکنند .

_پردیس_کیش1.jpg

به علاوه اینها در پردیس یک چندین بانک خصوصی و دولتی به علاوه چندین دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی و همچنین کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد. در این بازار همه روزه ساعت 10 شب مراسم قرعه کشی به همراه موزیک و برنامه‌های شاد و ارایه جوایز نفیس به برندگان که از بین خریداران این بازار می باشند اجرا می گردد
همچنین لازم به ذکر است این بازار در مجاورت بازارچه فجر و بازار پردیس ۲ و در نزدیکی هتلهای پارمیس و داریوش و ارم قرار دارد.

تلفن 4456068-4456500

 مطالب مرتبط:

تور کیش مرداد 95

                                                  



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش ,مراکز خرید معروف کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مکان های خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل هالیدی این ساچفسکی مسکو روسیه

هتل هالیدی این ساچفسکی مسکو روسیه یکی از هتل های شیک و زیبای 5 ستاره روسیه است که از نظر مکانی در موقیعت مناسبی قرار گرفته است. هتل هالیدی این ساچفسکی مسکو روسیه 312 اتاق شیک و مدرن با امکاناتی عالی در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. رستوران شیک این هتل دارای انواع غذاهای بین المللی و اروپایی و کافی شاپی با انواع دسر ها می باشد. امکانات تفریحی این هتل استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، استخر کودکان، باغ هتل، باغ مخصوص کودکان، مرکز ماساژ، زمین گلف، بیلیارد، تنیس، سالن ورزشی و ... برای مسافران تور روسیه می باشد. هتل هالیدی این ساچفسکی مسکو در نزدیکی مرکز شهر مسکو و همچنین در نزدیکی 4 ایستگاه مترو قرار گرفته است. مسافران تور روسیه با انتخاب این هتل سفر خوشی را به جای می گذارند.

امکانات هتل هالیدی این ساچفسکی مسکو روسیه: 

استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، استخر کودکان، باغ هتل، باغ مخصوص کودکان، مرکز ماساژ، زمین گلف، بیلیارد، تنیس، سالن ورزشی، رستوران با منوی عالی، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت بی سیم پر سرعت، اتاق جلسات، اتاق های مخصوص افراد معلول، مرکز نگهداری اطفال و کودکان، پارکینگ اختصاصی، کافی شاپ و.... برای مسافران تور روسیه می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره روسیه , بهترین هتل های روسیه, لوکس ترین هتل روسیه, هتل هالیدی این ساچفسکی مسکو روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه 

یکی از هتل های 4 ستاره تاپ روسیه هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه است که در در خیابان  واسیلئوستروفسکی  امتداد رودخانه نوا قرار گرفته است. هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه دارای 214 اتاق زیبا و مجلل با امکاناتی نظیر تلوزیون ال سی دی ، ماهواره ، میز کار به همراه صندلی ارگونومیک ،وان حمام، اینترنت پر سرعت وای فای ،  گاوصندوق  ، تهویه مطبوع ، سیستم های سرمایشی و گرمایشی برای مسافران تور روسیه می باشد. پردیس دانشگاه ایالتی و استادیوم پتروفسکی  از بناهای مشهور روسیه می باشد که به این هتل بسیار نزدیک است و مسافران تور روسیه با انتخاب این هتل می توانند به راحتی به مکان های دیدنی روسیه بروند. این هتل برای مسافران تور روسیه امکانات تفریحی از جمله سالن بدن سازی و ماساژ دهی و.. نیز فراهم کرده است.

امکانات هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه:

سالن بدنسازی ، رستوران ها برای مسافران تور روسیه ، کافی شاپ ، پارکینگ رایگان, ارکینگ خصوصی, خدمات لباسشویی و خشک شویی و اتوشویی ، واکس کفش ، امکان برگزاری جلسات ، فکس و فتو کپی, رستوران انواع غذاهای محلی ، روسی ، مدیترانه ای ، شرقی ، اروپایی و .... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره روسیه , بهترین هتل های روسیه, لوکس ترین هتل روسیه, هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل کمپینسکی مال آو دبی

هتل کمپینسکی مال آو دبی از شمار بهترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی واقع در خیابان شیخ زاید در فاصله 20دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین المللی دبی و در فاصله چند دقیقه ای تا Internet City ، Media City، ساحل جمیرا می باشد این هتل با اتاق هایی کاملا مجهز و مجلل و مدرن و جز اولین هتلی بوده که به  بازار خارج از آمریکای شمالی متصل می باشد و گردشگرانتور دبی به راحتی می توانند به مراکز خرید دسترسی داشته و از مکان های گردشگری شهر دیدن نمایند. هتل کمپینسکی مال آو دبی سومین هتل بزرگی می باشد که دارای پیست سرپوشیده اسکی ، بزرگترین پارک یخی سرپوشیده و طولانی ترین پیست های سرپوشیده می باشد.

 

امکانات هتل کمپینسکی مال آو دبی :

این هتل مجهز به باشگاه پیشرفته ورزشی، مرکز سلامتی آیروودا، استخر شنا و زمین تنیس خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه، صبحانه در اتاق ، اتو، صرافی ، خدمات کفش و واکس  کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی را می باشد. و گردشگران تور دبی می توانند با اقامت در این هتل مجلل و لوکس سفری شاد و مفرح بخشی را سپری کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل کمپینسکی مال آو دبی, بهترین هتل های 5 ستاره دبی, لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی,امکانات هتل 5 ستاره ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل فورچون بوتیک دبی

هتل فورچون بوتیک دبی

هتل فورچون بوتیک دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در قلب شهر دبی و منطقه دیره واقع شده است و یکی از لوکس ترین و مجلل ترین هتل های دبی محسوب می شود. این هتل در نزدیکی مرکز تجاری دبی واقع شده است از این رو مورد توجه مسافران تور دبی قرار دارد. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی نیز تنها 10 دقیقه می باشد . از امتیازات این هتل برای مسافران تور دبی می توان به سرویس رفت و برگشت رایگان به سیتی سنتر دیره که یکی از مراکز خرید اصلی و مهم دبی بوده  و پارک ساحلی الممزر که تفرجگاهی بی نظیر می باشد ، اشاره نمود . هتل دارای 80 اتاق بزرگ و خانوادگی ، ضد صدا و اتاق پاک و بدون سیگار می باشد که در شرایطی استاندارد و فضایی بکر و راحت آماده پذیرایی از شما میهمانان تور دبی می باشد.

امکانات هتل فورچون بوتیک دبی :

رستوران، پذیرش 24 ساعته میهمانان تور دبی ، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، بار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، بیلیارد، خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور، استخر سر پوشیده، استخر روباز، جکوزی، سونای خشک، باشگاه، سرویس اینترنت وایرلس پرسرعت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و ...

هتل فورچون بوتیک دبی

هتل فورچون بوتیک دبی

هتل فورچون بوتیک دبی

 مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 95

 تور دبی مرداد 95

تور دبی شهریور 95

 تور دبی پاییز 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل فورچون بوتیک دبی, بهترین هتل های 4 ستاره دبی, لوکس ترین هتل های دبی,امکانات هتل 4 ستاره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

 

هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان

هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان از جمله لوکس ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره ارمنستان که بر بلندیهای ایروان در خیابان آزاتوتیان Azatutyan ، مناظر زیبا و دل نوازی از پارک ویکتوری و کوههای آرارات را برای گردشگران تور ارمنستان به ارمغان می اورد. هتل رادیسون بلو با داشتن راه ارتباطی مستقیم به آزادراه Tbilisiو M4  در فاصله فقط 16 کیلومتر از فرودگاه بین المللی ارمنستان و 5 کیلومتر از ایستگاه راه آهن می باشد .هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان با دارا بودن 142 اتاق بزرگ ومجلل با دکوراسیون روشن ، مبلمان با کیفیت و فرشهای زیبا دارای امکاناتی کامل و مجهز همچون تهویه مطبوع ، تلویزیون و ماهواره ، مینی بار ، یخچال و ... می باشد.

 

 

امکانات هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان:

 هتل دارای دو کافی شاپ میباشد : Havana club Cigar و Lobby Loung که لابی لانج بصورت 24 ساعته پذیرایی از میهمانان عزیز تور ارمنستان می باشد،میهمانان عزیز می توانید در رستوران لاردر Larder که در سه نوبت صبحانه ، نهار و شام آماده ارائه خدمات می باشد انواع غذاهای خانگی امریکایی را میل کنند یا در رستوران روی بام Ad Astra که در دو وعده نهار و شام اماده پذیرایی می باشند در عین لذت بردن از مناظر زیبا چشم انداز زیبای دریاچه آرنی Areni Lake ، پارک ویکتوری ارمنستان و کوههای باعظمت آرارات که در دوردستها سر به فلک کشیده اند و میل نمودن انواع غذاهای بین المللی ، سالاد ، ساندویچ ها و برگرها استفاده نمایند.همچنین این هتل برای  گردشگران عزیز تور ارمنستان خود دارای خدماتی همچون پذیرش 24 ساعته، رایگان ، استخر آب گرم سرپوشیده ، زمین تنیس ،سونا ،مرکز تناسب اندام ، اسپا و مرکز سلامت،انواع ماساژ ،جکوزی ،خدمات زیبایی و آرایشی ( مانیکور ، پدیکور ، کوتاهی و رنگ مو ، اسکراب بدن و ... )، اتاق بخار ،رستوران،بار ، کافی شاپ ، اسنک بار ، غذای مخصوص کودکان ،میز گردشگری ،خدمات خشکشویی و لباسشویی،خانه داری روزانه ، امکانات لازم جهت برگزاری ملاقاتها ،محل مخصوص برای سیگار کشیدن ، آرایشگاه ، امکان اجاره ماشین، امکان همراه داشتن حیوانات خانگی با پرداخت هزینه ، پارکینگ رایگان در محل ،شاتل فرودگاه ( با پرداخت هزینه ) و ... می باشد.

 

 مطالب مرتبط:

 تور ارمنستان تابستان 95

تور ارمنستان مرداد 95

تور ارمنستان پاییز 95

تور ارمنستان شهریور 95

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ارمنستان, بهترین هتل های ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان , هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان

هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان یکی از بهنرین هتل های چهار ستاره در مرکز شهر ایروان ارمنستان و در فاصله 5 دقیقه با ميدان جمهوری و جاذبه های متنوع شهر مثل همچون شهاب Shahab ، کلیسای سرکیس سرپ Surp و کلیسای جامع لوساووریچ Lusavorich واقع شده است. هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان با ۱۲۶ اتاقو طراحی ایده ال و منحصر به فرد مجهز به تهویه مطبوع، دسترسی اینترنت، تلویزیون ماهواره‌ای و قهوه و چاي ساز و يخچال می باشد. رستوران ایتالیایی “رافائلو” با سرو غذاهای ارمنی و ايتاليایی و كافه بار ۲۴ ساعته “ونیز” فضاهای دل نشینی را برای گردشگران تور ارمنستان  فراهم اورده است.

 

امکانات هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان :

هتل داراي استخر روباز و سر پوشیده،سونا ،مرکز سلامت و آبگرم ،مرکز بدنسازی ،امکانات جلسه و ضیافت،لباسشویی،خشکشویی،صبحانه در اتاق ، اتو کشی ،کرایه ماشین،فکس و کپی ،مرکز تجارت،سرویس مستخدم،سرويس اياب و ذهاب،ستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، تریا، گرمایش، بوفه ، ورود و ترخیص سریع مسافر ، پذیرش 24 ساعته، صرافی ، فروشگاه و سایر خدمات برای رفاه حال گردشگران تور ارمنستان مهیا کرده است.



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ارمنستان, بهترین هتل های ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان , هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

چتر پاراسل

یکی از تفریحات بسیار جذاب تور کیش چتر پاراسل می باشد.  چتر بازی بر فراز دریا بسیار هیجان انگیز و لذت بخش می باشد به گونه ای که شما سواربر چتر شده  و توسط یک طناب به طول حدود ۱۵۰ متر توسط یک قایق با سرعت نسبتا زیاد بر روی دریا کشیده می شوید. چتر پاراسل بسیار ارمش بخش و لذت بخش می باشد و در عین حال امکان دیدن سواحل و نمای زیبای  جزیره  زیر آسمان آبی و روی آب های نیلگون خلیج فارس  در ارتفاع  ۵۰ تا ۶۰ متری به چتر سواران می دهد .

 پارس سافاری کیش

سافاری(Safari) در لغت به معنای سیاحت کردن و سیاحت اکتشافی در آفریقا می باشد و به برنامه تور گردشی می گویند که طی آن شرکت کنندگان در تور توسط انواع خودروها و یا چهار پایان و با طی مسیری مشخص از مکانهای دیدنی و جذاب بازدید کرده و از آن لذت می برند . مجموعه ورزشی، تفریحی و توریستی پارس سافاری کیش در شرايط اقليمي يک تور صحرا طبيعت گرم و خشک بياباني و نيمه بياباني می باشد و اولین برگزارکننده تورهای سافاری صحرا در ایران می باشد با هدف توسعه گردشگری و ایجاد محیط مفرح و سالم برای تمام رده های سنی بخصوص جوانان و گردشگران تور کیش ساخته شده است.يکي از معروفترين انواع تور سافاري ، تور صحرا است که موقعيت و  مسير حرکت  آن  نقاط بياباني و صحرائي می باشد. پارس سافاری کیشانواع متنوع وسيله نقليه مورداستفاده در اين تورها شامل خودروهاي دو ديفرانسيل  لندکروز ،نیسان پاترول ، هامر ،تویوتا FJ کروزر ،تويوتا لندکروز و... حتي شتر را در اختیار میهمانان تور کیش می گزارد.در مجموعه پارس سافاری کیش با احداث مسیری صعب العبور، قابلیت های خودروی لندکروزر را به چالش کشیده و در این میان تجربه هیجان انگیز و شور انگیز را برای میهمانان تور کیش به ارمغان خواهد اورد.

 

پیست offroad پارس سافاری محیط مناسبی برای تجربه موتورسواری با موتور های Buggy، ATV، موتور Trail و موتور Cross است که برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با امکانات مجموعه در این زمینه می توان به بخش پیست خاکی مراجعه کرد.پارس سافاری کیش دارای چند پیست آسفالت استاندارد می باشد که امکان تجربه اتومبیلرانی و موتور سواری در رشته های مختلف برای سنین مختلف در شرایط امن را فراهم می کند. همچنین بخش آموزش پارس سافاری با بهره گیری از مدرسان حرفه ای در رشته های مختلف اتومبیلرانی دوره های آموزشی در سطوح مقدماتی و پیشرفته را برگزار خواهد کرد.

 

امکانات تفریحی این مجوعه عبارتند از: رستوران سرپوشیده، رستوران روباز و کافی شاپ و نیز غرفه های نمایشگاهی که صنایع دستی مناطق مختلف ایران را معرفی و ارائه خواهند نمود که میهمانان تور کیش بعد از یک روز مهیج می توانند پایانی شبی ارام و دل انگیز به همراه موسیقی زنده را در کنار خانواده خود سپری کنند



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش ,معرفی جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل رافلز دبی

هتل رافلز دبی از جمله بهترین هتل های 5 ستاره دبی واقع در بر دبی، در خیابان شیخ رشید می باشد و معماری این هتل از اهرام مصر الهام گرفته شده است. این هتل دارای 252 باب اتاق با تجهیزاتی کامل از قبیل تلویزیون، مینی بار و حمام لوکس و با تزئینات و طراحی مجلل و با شکوه می باشد. هتل رافلز دبی در فاصله 15 دقیقه ای رانندگی با ماشین تا فرودگاه بین المللی دبی می باشد. یکی از امتیازات این هتل برای گردشگران تور دبی نزدیکی آن به مرکز خرید وافی می باشد و گردشگران می توانند از خرید خود لذت ببرند.

 

امکانات هتل رافلز دبی  :

 این هتل دارای 7 رستوران و بار است که رستوران ژاپنی آن به دلیل کیفیت خدمات خود به مسافران تور دبی برنده جایزه شد و همچنین هتل دارای فروشگاه، پذیرش 24 ساعته ، لاندری، خشکشویی، واکس، سالن ارایش، استخر، باشگاه، سونا، حمام بخار، اجاره اتومبیل، خدمات بلیت، اتاق وی آی پی، آسانسور، امکانات برای معلولین، اتاق جلسه مجهز ، اتاق کنفرانس، غذاهای رزیمی، تراس، فکس، کپی، باغ و ... برای گردشگران تور دبی می باشند.

 

 

هتل دی میدان دبی

هتل دی میدان دبی از جمله لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی و نخستین هتل 5 ستاره جهان می باشد. این هتل در کنار زمین بازی های ورزشی ساخته شده است و فاصله ان تا مرکز کنوانسیون بین المللی دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی می باشد. هتل دی میدان دبی هر ساله مورد توجه بسیاری از گردشگران تور دبی قرار می گیرد.این هتل دارای 284 اتاق می باشد که اتاق های لوکس و مجلل آن با رنگ های گرم دیزاین و طراحی شده اند. تمامی اتاق ها دارای بالکن خصوصی که رو به زمین اسب سواری و همچنین دارای امکاناتی کامل نظیر وای فای رایگان، تلویزیون و .. می باشند. در رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی چینی، هندی ، تایلندی، ژاپنی و .. سرو می شود و طعم غذاهای خوشمزه و متنوعی را به مسافران عزیز تور دبی ارائه می دهد.

 

امکانات هتل دی میدان دبی :

این هتل دارای استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف ، اسب سورای ، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه دوچرخه، زمین بازی، رستوران، بار، اسنک بار، روم سرویس، کرایه خودرو بنا به تمایل  مسافران تور دبی ، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز ، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت ماه عسل، روزنامه، مغازه، آسانسور، پارکینگ رایگان می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی, بهترین هتل های 5 ستاره دبی, لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی,امکانات هتل 5 ستاره ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل ابجار گرند دبی

 یکی از هتل های خوب 4 ستاره دبی هتل ابجار گرند است که در فاصله ۳ کیلومتری ابوهیل و در منطقه هور العنض قزاردبی گرفته است. هتل ابجار گرند دبی دارای ۱۹۲ اتاق خوب و مدرن که در آنها با طراحی زیبا و دکور چشم‌نواز طراحی شده و امکاناتی نظیر وای‌فای، تلویزیون‌های پلاسما با کانال‌های ماهوارهای، گاوصندوق در اتاق، قهوه جوش, چایساز و ... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل در چند قدمی مرکز تجاری دبی و در ۱۰۰ متری ایستگاه متروی ابو هیل و 5 دقیقه با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد. هتل ابجار گرند دبی دارای رستوران با غذاهای لذیذ و خوشمزه و کافی شاپی مخصوص مسافرانتور دبی می باشد.

امکانات هتل ابجار گرند دبی:

سرویس اتاق به صورت ۲۴ ساعته، اینترنت، سونا، حمام بخار، ژیمناستیک مخصوص مسافران تور دبی، باشگاه سلامت و تندرستی، سالن آرایش و زیبایی، صرافی، پست صوتی, بوفه صبحانه, رستوران با غذاهای لذیذ و…. که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

هتل فورچون بوتیک دبی

هتل فورچون بوتیک دبی از جمله بهترین هتل های 4 ستاره لوکس و مدرن در قلب دبی در منطقه دیره و نزدیک مرکز تجاری دبی واقع شده است .فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی تنها 10 دقیقه رانندگی می باشد . موقعیت مناسب و عالی این هتل دلیل انتخاب مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای 80 باب اتاق بزرگ و خانوادگی ، ضد صدا و اتاق پاک و بدون سیگار بوده است که در شرایطی مناسب و استاندارد و فضایی ارام و دل نشین آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور دبی می باشد. 

امکانات هتل فورچون بوتیک دبی :

رستوران، پذیرش 24 ساعته ، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، بار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، بیلیارد، خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور، استخر سر پوشیده، استخر روباز، جکوزی، سونای خشک، باشگاه، سرویس اینترنت وایرلس پرسرعت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و ...می باشد و همچنین این هتل برای میهمانان تور دبی سرویس رفت و برگشت رایگان به سیتی سنتر دیره که یکی از مراکز خرید اصلی و مهم دبی می باشد و پارک ساحلی الممزر که از تفریگاههای بی نظیر دبی می باشد ، قرار داده است.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی, بهترین هتل های 4 ستاره دبی, لوکس ترین هتل های دبی,امکانات هتل 4 ستاره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد:

هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد در آستانه ورود به حریم مجموعه رضوی احداث شده به صورتی که با حرم مطهر امام رضا فقط 150 متر فاصله دارد. این هتل در مجموع از 400 اتاق و سوئیت متنوع تشکیل شده است. همچنین هتل با فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد 25 دقیقه و با مرکز شهر فقط 10 دقیقه فاصله دارد.مسافران برای رزرو تور مشهد می توانند با آژانس سالی گشت تماس بگیرند.

_مدینه_1.jpg

_مدینه_3.jpg

امکانات هتل مدینه الرضا مشهدبرای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی، سالن همایش و آمفی تئاتر، آسانسور، کافی شاپ،صندوق امانات، مرکز خرید، تهویه، اینترنت پر سرعت رایگان، رستوران گردان، انبار بار و چمدان،باند هلی کوپتر، آرایشگاه، دستگاه خودپرداز، سرویس نگه داری از کودک، چهار طبقه پارکینگ استخرسرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، سالن تنیس، میز بیلیارد، سالن بدنسازی، کتابخانه، کافی نت، نماز خانه، لاندری، کلید الکترونیکی،  خدمات خانه داری، خدمات تعمیر لباس، کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، صرافی و...

_مدینه4.JPG

_مدینه5.jpg

هتل درویشی مشهد

هتل 5 ستاره مجلل درویشی مشهد در سال 1386 احداث شده است. یکی از ویژگی های این هتل وجود بیش از 800 متر مربع فضای سبز به صورت سرپوشیده و باز در قالب روف گاردن می باشد. این هتل 25 طبقه در مجموع از 223 اتاق در 32 تیپ مختلف مانند اتاق های فصل، پنت هاوس، اتاق ملل و اتاق های VIP  تشکیل شده است. فاصله این هتل با حرم 1400 متر می باشد.

امکانات هتل درویشی مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، پارکینگ، تراس، آسانسور، نمازخانه، اتاق عقد، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، کافی شاپ، چایخانه، سالن آمفی تئاتر، فضای سبز، سالن بدنسازی، استخر، اسپا، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، استخر کودکان، ماساژ، زمین بازی، روف گاردن، قنادی، کافی نت، اینترنت و...


 مطالب مرتبط :

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد مرداد 95

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد مهر 95 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های مشهد , بهترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد، هتل های 5 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

فلای بورد کیش

فلای بورد کیش یکی از ورزش های پر هیجان و جدید که با اتصال به یک جت اسکی شخص را بر روی هوا معلق نگه می دارد و بسته  به عکس العمل و تصمیم گیری فوری دارد تا بتوان تعادل خود را هنگام پرواز بر روی سطح آب بدست آورد و لحظات شادی را توریست های تور کیش بر روی اب به ارمغان خواهد اورد. برای استفاده از فلای بورد کیش هیچ نگرانی برای کسانی که تا به حال تجربه این ورزش را نداشته اند 30 دقیقه اموزش داده خواهد شد. 

 

جت اسکی در جزیره کیش

جت اسکی از ورزش های بسیار هیجان انگیز آبی است که همه ساله گردشگران زیادی را در تور کیشبه خود جذب کرده است . جت اسکی در اصل نام یک وسیله آبی است که نخستین بار توسط کمپانی ژاپنی کاوازاکی به بازار ارایه  شد.

اگرمی خواهید در تور کیش از این وسیله جذاب استفاده کنید باید به چند نکته توجه داشت :

به هر خانواده یا گروه بیش از یک دستگاه جت اسکی اجاره داده نمی شود

مطالعه درست و کامل کردن فرم اجاره جت اسکی

هر جت اسکی حداکثر 2 نفر ظرفیت دارد و افراد سنگین وزن باید به تنهایی جت سوار شوند

 عدم انجام هرگونه مانور آکروباتیک و خطرناک از جمله دور درجا زدن

به افراد کمتر از ۲۰ سال جت اسکی اجاره داده نمی شود مگر با همراهی مربی کلوپ و یا به همراهی همراه بالای بیست سال.

باید با هرگونه شناور صد متر فاصله داشته باشید.

 آقایان با پوشش شلوارک و نهایتا با مایو پاچه دار و خانمها از لباس بادگیری که کلوپ در اختیار آنان می گذارد تا لباس هاشان خیس نشود میتوانند استفاده کنند

 پرداخت هزینه جت اسکی و گرو گذاشتن کارت ملی و یا مبلغ یکصد هزار تومان وجه نقد بابت ضمانت دستگاه.(عیب های فنی دستگاه به عهده کلوپ می باشد، و ضمانت دریافتی بابت جبران قسمتی از خساراتی که ناشی از عدم توجه اجاره کننده و احیانا تصادفات و یا جریمه  است میباشد).

مطالب مرتبط :

 تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش, بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های گردشگری کیش, جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل خیام کیش

هتل خیام کیش ازهتل های تک ستاره کیش است که به صورتی ویلایی بوده و در نوار ساحلی جزیره کیش قرار دارد و برای مسافرانی که هتل ارزان در جزیره کیش میخواهند هتل خیام کیش گزینه مناسبی است.این از امتیازات این هتل  نزدیک به مکان های دیدنی ساحل و اسکله تفریحی برای مسافران تور کیش است.

-hotel-khayam-kish.jpg

هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس کیش ازهتل های تک ستاره کیش است این هتل اتاق های 4 و 5 تخته است .ختلی زیبا و ارزان قیمت است که برای مسافران تور کیش که قصد اقامت درهتل ارزان در کیش را دارند مناسب است.هتل ققنوس کیش در انتهای بلوار دریا قرار گرفته و از لحاظ دسترسی  به بازارهای کیش و همچنین اسکله تفریحی کیش در موقعیت مناسبی قرار گرفته است.


مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش مرداد 95 

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش ,معرفی هتل های کیش , امکانات هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و در سال 1376 در زمینی به مساحت 24 هزار متر مربع در ضلع غربی بلوار دریا و در قلب جزیره کیش بنا گردید. هتل فلامینگو کیش از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است و گردشگرانتور کیش به راحتی می توانند به مراکز تجاری و تفریحی دسترسی داشته باشند از جمله این مراکز می توان به بازارهای مریم، پانیذ، مروارید، ونوس، زیتون، هایپرمارکت، مرکز تجاری کیش، بولینگ مریم، و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) اشاره کرد.

هتل فلامینگو ظاهری متفاوت با هتل های دیگر کیش دارد، نمای ظاهری این هتل  به صورت دلفین طراحی شده است و در آن فضای سبزی بسیار باطراوت و آبنماها و آلاچیق های زیبا که مشرف به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس است قرار دارد از این رو توجه بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب می نماید. این هتل از 200 اتاق و سوئیت و اتاق های ویلایی در فاز 1و2 تشکیل شده است که دارای 180 تخت می باشد و حدود 52 نفر در این مجموعه مشغول به کار می باشند. لازم به ذکر است که اقامت کودکان زیر 2 سال در هتل فلامینگو کیش به صورت رایگان می باشد.

آدرس:جزیره کیش -بلوار امیر کبیر- خیابان دریا

امکانات هتل فلامینگو کیش :

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ، گشت جزیره و بازار بصورت رفت و برگشت برای مسافران تور کیش ، رستوران، صبحانه بوفه مخصوص فلامینگو،ناهار، اینترنت وایرلس رایگان، و سرو چای و آب معدنی داخل اتاق, تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پاركینگ، ماهواره، نمازخانه، لابی، حمل و نقل، سالن ورزش، كافی شاپ و ...

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش مرداد 95 

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل فلامینگو کیش , معرفی هتل های 4 ستاره کیش , مجلل ترین هتل های 4 ستاره کیش , امکانات هتل های 4 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

شهر قدیمی آنتالیا

شهر قدیمی آنتالیا از مکان هتی تفریحی و گردشگری آنتالیا توسط رومی ها ساخته شده است و با دیوارهایی بلند که به دریا ختم شده محاصره وتحت حفاظت بوده است از این رو امروزه بنام قلعه معروف میباشد.این شهر یکی از مکان های دیدنی شهرآنتالیاست که در دوره سلجوقی توسعه یافته و به بندر گاهی تبدیل گردیده از آثار مهم تاریخی آنتالیا بحساب می آید و پیوند زیبای گذشته و حال یکی از جاذبه های ویژه این قلعه میباشد.طرح و ساختار خانه های باستانی قلعه نه تنها از نظرمعماری پر بهاست بلکه باز گوی شیوه زندگی، آداب و سنن و روابط اجتماعی مردم آن زمان آنتالیا میباشد.خیابانهای قلعه تنگ بوده وغالبا از بندر گاه به طرف بالای قلعه به موازات دیوارها کشیده شده اند.

داخل قلعه خانه های گوناگونی دارد که نمایانگر قدرت اقتصادی مالکان آن زمان آنتالیا میباشد، اما وجه مشترک آنها این است که همگی از چوب و سنگ ساخته شده، تمامی آنها دارای دو جبهه بوده یکی به طرف خیابان که معمولا طبقه پایین آن کم پنجره و دیگری به سمت باغچه با درب و پنجره های بیشتر. آشپزخانه و انبار و اتاق خدمتگزاران در طبقه پایین قرار داشته و صاحب خانه از طبقات بالا استفاده میکرد که بدون تغییر معماری بازسازی شده و با عناوین مراکز تفریحی آنتالیا و پانسیون در خدمت جهانگردان قرار دارد.بندر گاه پایین قلعه دومین بندر گاه مهم آنتالیا بحساب می آمده که امروزه فقط لنگر گاه قایقهای تفریحی است و بیشتر بعنوان گردشگاه از آن استفاده میشود.

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا ,مکان های دیدنی آنتالیا , مکان های گردشگری آنتالیا , شهر قدیمی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل نیپون استانبول

هتل نیپون استانبول در نردیکی میدان تکسیم استانبول قرار دارد و طراحی آن برگرفته از سبک ژاپنی می باشد.به همین دلیل دسترسی این هتل به انواع رستوران ها، موزه ها، گالری ها، مراکز خرید، وسایل حمل و نقل عمومی بسیار خوب می باشد و مسافران تور استانبول به راحتی می توانند در خیابان معروف استقلال به گشت و گذار بپردازند. این هتل 4 ستاره در مجموع 171 اتاق می باشد که دارای امکانات تلویزیون، حمام، اینترنت رایگان، مینی بار می باشند. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 19/3 کیلومتر است. این هتل دارای رستورانی است که انواع غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی در آنجا سرو میی شود و صبحانه بوفه نیز تهیه می کند.

امکانات هتل نیپون استانبول:

اتاق های این هتل همگی وای فای رایگان دارند و با سیستم تهویه هوا، مبلمان مدرن، تلویزیون صفحه تخت و یک یخچال کوچک تجهیز شده اند. برخی اتاق ها حتی یک آشپزخانه کوچک و یک جکوزی در حمام دارند.

nippon.jpg

nippon1.jpg

nippon6.jpg

 پارکینگ رایگان، باشگاه، رستوران، خدمات تور، واکس، اتوکشی، لاندری، اجاره اتومبیل، روزنامه، سیستم تهویه، آسانسور، ماساژ ، سالن کنفرانس، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی ،لابی،کافی شاپ،سفره خانه سنتی،سفره خانه بام هتل و.. از امکاناتهتل نیپون استانبول است.

مسافران تور استانبول با انتخاب این هتل از سفر خود لذت میبرند. 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول شهریور 95

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل نیپون استانبول, بهترین هتل های 4 ستاره استانبول , لوکس ترین هتل های 4 ستاره استانبول، هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل ریکسوس پرا استانبول

هتل ریکسوس پرا یکی از هتل های لوکس استانبول میباشد.این هتل 5 ستاره در 200 متری خیابان معروف استقلال قرار دارد. از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی این امکان برای مسافران تور استانبول فراهم است که با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل به ایستگاه متروی تکسیم رسیده و به منطقه تاریخی سلطان احمد رفته و از جاذبه های توریستی آنجا دیدن کنند. در کافه رویال این هتل می توان از انواع نوشیدنی ها و اسنک های خوشمزه همراه با چشم انداز زیبای شاخ طلایی لذت برد. فاصله هتل ریکسوس پرا تا فرودگاه آتاترک حدود 30 کیلومتر است.

امکانات هتل ریکسوس پرا استانبول:

این هتل دارای 116 اتاق است که اتاق ها مجهز به وای فای 128 کیلو بایت، مینی بار، حمام، سیستم تهویه و ... هستند و بعضی از اتاق ها چشم انداز زیایی از شاخ طلایی دارند.تراس، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، بار، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، آسانسور و.. را نام برد. مسافران تور استانبول با اقامت در هتل ریکسوس پرا استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

هتل گرین پارک مرتر استانبول

هتل گرین پارک مرتر استانبول در منطقه ای قراردارد که مرکز مد و صنعت نساجی شهر استانبول به شمار می رود ، این هتل  ۵ ستاره از لحاظ جغرافیایی جایگاه ویژه ای دارد ، چرا که به مرکز خرید معروف مرتر ، وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو و نمایشگاه سی ان آر بسیار نزدیک است .  هتل گرین پارک مرتر ساختمان و بنایی مدرن داشته و از دکوراسیون و معماری روز بهره برده ، پرسنلی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان تور استانبول داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند . برخورداری از خدمات منحصر به فرد و با کیفیت ، فضای سبز و سرویس گشت درون شهری و برون شهری و بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی فضای داخلی و خارجی پاکیزه و مرتب ، از ویژگی های ممتاز هتل گرین پارک مرتر به شمار می روند . در ضمن فرودگاه بین المللی آتاتورک در ۲۰ کیلومتری هتل واقع شده است. هتل ۵ ستاره گرین پارک مرتر ده دقیقه با ماشین تا مرکز شهر استانبول فاصله دارد که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود. 

امکانات هتل گرین پارک مرتر استانبول:

شامل ۱۷۳ اتاق استاندارد ، خانوادگی ، وی آی پی و سوئیت لوکس و منحصر به فرد می باشد . امکانات هتل گرین پارک مرتر سازگار با نیاز های کلیه میهمانان تور استانبول با هر سن و موقعیتی طراحی شده و شامل امکاناتی متنوع و منحصر به فرد می باشد : استخر سرپوشیده و روباز ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ،  سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، سولاریوم ، میز پینگ پنگ ، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، دو رستوران با فضایی با شکوه ، دو کافه ، کرایه اتومبیل ، تاکسی سرویس و . . . اشاره نمود . در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به گردشگران تور استانبول ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورده و اقامتی سرشار از لحظه های مفرح و شاد را برای ابشان بر جای بگذارد.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول شهریور 95

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول , بهترین هتل های استانبول , امکانات هتل استانبول, مجلل ترین هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل شایگان کیش

هتل ۵ ستاره شایگان کیش از جمله هتل های لوکس جزیره کیش می باشد که با ۱۰۰ اتاق و سوئيت متفاوت که شامل  ۷۹ اتاق ۲ تخته و ۲۱ سوئیت ۱ خوابه و ۲ خوابه به همراه جکوزی بوده اقامتی دلنشین را برای شما در جزیره زیبای کیش برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد .

 

امکانات هتل شایگان کیش:

هتل شایگان کیش با مساحت۱۱۰۰۰ متر مربع (از ۱۵۰۰۰ متر مربع کل هتل ) و معماری فوق العاده در موقعیتی عالی واقع شده که حدودا ۲ تا ۵ دقيقه با بازارهاي پانيذ و مرکز تجاري پرديس کیش فاصله دارد .اکثر اتاق و سوئيت های هتل شایگان کیش نمای بی نظیری از آبهاي نيلگون خليج فارس را برای مهمانان تور کیش به نمایش می گذارند .هتل شایگان کیش دارای سالن همايش و اجتماعات بهمراه سالن جداگانه‌ی پذيرايی در طبقه‌ی چهارم فضای عالی را برای اجتماع فراهم می آورد .

همچنین کلوپ ورزشی هتل شایگان کیش شامل استخر سرپوشيده با درجه‌ی آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه‌ی آب سرد، استخر کودکان ، بيليارد و اسنوکر با سالن دارای ۱۲ ميز بيليارد و اسنوکر لوکس ، زمين تنيس که در طبقه همکف هتل شایگان واقع شده اند .تمام اتاقهای هتل شایگان کیش مجهز به سيستم قفل الکترونيکی، سرويس بهداشتی، تلويزيون مجهز به کانالهای ماهواره ای ، ۵ شبکه تلويزيون محلی ، کامپيوتر با امکان دسترسی به اينترنت می باشد .خدمات هتل شایگان کیش شامل محل نگهدارى کودک ، مجموعه آفتابگردان شامل(سالن همايش خورشيد-سالن متينگ آفتاب – سالن ميتينک روم ونوس-سالن ميتينگ روم مهتاب)، کافه تراس دريا، کافى شاپ آفتابگردان، ديزل ژنراتور، سيستم آب شيرين کن، موزيک زنده رستوران، موزيک زنده لابى (پيانو) ،قهوه خانه سنتى ، فست فود ، رستوران شاني ، سالن همايش و آمفى تاتر، موزيک سقفى، ماهواره، خياطى، آرايشگاه مردانه ، آرايشگاه زنانه ،رنت کار، کانسيرژ،دستگاه POS،دستگاه ATM، ترانسفر استقبال و … می باشد.امکانات رفاهی رایگان هتل شایگان کیش صبحانه بوفه رايگان ، استقبال در فرودگاه ، استخر و سونا و جکوزى  می باشد .مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوبی داشته باشند.

 

 هتل داریوش کیش 

هتل 5 ستاره داریوش کیش که با الهام گرفتن از تخت جمشید بصورت سمبلی از افتخار و شكوه ایران باستان در دوران هخامنشیان ساخته شده‌است. از نظر موقعیت مکانی در سواحل شرقی خلیج همیشه فارس با معماری بی‌نظیر در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع از منحصر به فردترین هتل‌های جنوب کشور است و با فضایی مجلل و بسیار زیبا در خلیج فارس قرار دارد که مسافران تور کیش را به خود جذب میکند. 

امكانات هتل داريوش كیش :

سالن کنفرانس , اتاق بيليارد, کافى شاپ لابى,  روم سرويس 24 ساعته , لاندرى , مينى بار و صندوق امانات , امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها , گشت سياحتى جزيره , گشت بازارها , کافي نت , سالن بدنسازي , صبحانه بوفه + ترانسفر و... را نام برد .مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوندو لحظات خوشی را در هتل داریوش سپری کنند.

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 5 ستاره کیش , لوکس ترین هتل های 5 ستاره کیش , مجلل ترین هتل های 5 ستاره کیش , امکانات هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل پانیذ کیش

یکی از هتل های 2 ستاره جزیره کیش، هتل پانیذ کیش با مساحتی حدود ۳۲۰۰ متر مربع در مرکز جزیره میباشد. امکانات هتل دو ستاره پانیذ کیش در حد هتل های 3 ستاره است.

با توجه به امکانات خوب و قیمت مناسب هتل پانیذ کیش نسبت به خدمات ارائه شده و همچنین مسافت کوتاه به مراکز خرید و بازارهای کیش و جاذبه های گردشگری، اقامتگاهی مناسب برای مسافران عزیز تور کیش با قیمتی خوب شده است.

امکانات ارائه شذه در هتل پانیذ کیش شامل:پذیرش 24 ساعته و اتاق های مناسب، رستوران ( ارائه بهترین غذاهای لذیذ )، لابي، كافي شاپ، آژانس خدمات مسافرتي، TV (ماهواره)، خدمات خانه داري، پاركينگ خصوصی، اينترنت، سالن ورزش، سالن كنفرانس، سونا، پارك كودكان، جكوزي، تاكسي سرويس میباشد.

همچنین با ارائه امکاناتی از جمله صبحانه و ترانسفر فرودگاهی بصورت رایگان و بهترین خدمات رسانی توسط پرسنل مجرب با وجود امکانات رفاهی و ورزشی هتل پانیذ کیش با قیمت مناسب نظر میهمانان عزیز تور کیش را به خود جلب کرده است.

 

 مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پانیذ کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل توریست آنتالیا

هتل ۴ ستاره توربست آنتالیا با نمای زیبا رو به دریا توانسته مسافران و گردشگران تور آنتالیا را به خود جذب کند و در هر سری سفر به آنتالیا به هتل توریست آنتالیا بروند.

امکانات هتل توریست آنتالیا:

هتل tourist دارای استخر رو باز می باشد که همراه با ماساژ و همچنین سونا و حمام ترکی دارد که برای کودکان هم زمین بازی خاص در نظر گرفته اند و همین باعث شده است گردشگران تور آنتالیا از این هتل راضی باشند.اتاق های هتل Tourist آنتالیا دارای امکانات مناسب برای مهمانان تور آنتالیا می باشد که امکانات رفاهی را کامل در نظر گرفته و همچنبن اتاق های مخصوص برای معلولین و سوئیت های مخصوص تازه عروسان و کسانی که قصد ماه عسل به آنتالیا دارند.

امکانات تفریحی و بازی و سرگرمی در این هتل فراوان می باشد مثلا در اتاق ها بازی های کامپیوتری و در سالن هتل پینگ پنگ و اسب سواری در هتل برای مسافران و مهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته اند.اگر برای تفریح با دوچرخه در آنتالیا راضی هستید می توانید از هتل اجاره بگیرید و برای تفریح و ورزش در شهر دور بزنید.رستوران هتل توریست آنتالیا هم اماده پذبرایی برای مهمانان تور آنتالیا در وعده :صبحانه ,نهار و شام اماده خدمت و پذبرایی هستند و همچنین کنار استخر می توان نوشیدنی تهیه کرد و میل کرد ,خدمات دهی رستوران ۲۴ ساعته می باشد.

 

 

هتل الدار ریزورت آنتالیا 

هتل 4 ستاره الدار ریزورت آنتالیا در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت حدود 11.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است.این هتل در یک ساختمان 5 طبقه و در مجموع دارای 172 اتاق می باشد. این هتل در کنار دریا واقع شده است. در این هتل سالن کنفرانس وجود دارد. همچنین یک صرافی برای دسترسی میهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته شده است.فاصله هتل الدر ریزورت آنتالیا تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 48 کیلومتر و فاصله هتل تا شهر کمر آنتالیا  حدود 8 کیلومتر می باشد.

 

سایر امکانات و تصاویر هتل الدار ریزورت آنتالیا :

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع، سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،روم سرویس،تلویزیون ال سی دی،ماهواره،تلفن، مینی بار،گاو صندوق،بالکن،حمام،سشوار، صندوق امانات،حمام،استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و ورزشی،استخر روباز،حمام سنتی ترکی،پزشک،خدمات پرینت و فکس،صرافی،پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سونا،جکوزی،ماساژ،سالن کنفرانس و... را میتوان نام برد که مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل الدار ریزورت میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا مرداد 95 

 تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

 تور آنتالیا مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , معرفی هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل رامادا پلازا آنتالیا

هتل رامادا پلازا آنتالیا یکی از منحصر بفرد ترین هتل های پنج ستاره در سواحل آنتالیا است. این هتل تا شهر تاریخی Kalei هفتصد متر و تا آثار باستانی شهر آنتالیا حدود هشتصد متر فاصله دارد. دید چشم نواز اتاق ها به سمت کوه و دریا نظر اکثر مسافران تور آنتالیا را به خود جلب کرده است.

هتل رامادا پلازا آنتالیا تا فرودگاه 10 کیلومتر فاصله دارد، مسافت کم هتل تا مراکز خرید و همچنین دسترسی خوب به رستوران و کافی شاپ، اقامتگاهی مناسب برای مسافران تور آنتالیا می باشد. 

هتل رامادا پلازا آنتالیا مجلل و شیک با ارائه بهترین امکانات رفاهی و ورزشی-تفریحی و همچنین حضور پرسنل مجرب و آموزش دیده، لحظاتی لذت بخش را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم کرده است.

امکانات هتل رامادا پلازا آنتالیا  شامل رستوران ( با ارائه غذاهای متنوع ترکی و بین المللی ) ، کافی شاپ ( ارائه بهترین نوشیدنی های تازه ) ، اتاق های مجهز به سیستم تهویه مطبوع، فروشگاه ، سالن ورزشی ، اتاق ماساژ ، حمام ترکی برای میهمانان تور آنتالیا، سونا و جکوزی ، دوچرخه سواری، TV (ماهواره) ، بالکن خصوصی، سالن ورزشی و استخر سرپوشیده میباشد. از این رو با توجه به تمامی امکانات لوکس این هتل ، مسافران عزیز تور آنتالیا سفری به یاد ماندنی خواهند داشت.


 

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا مرداد 95 

 تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

 تور آنتالیا مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل رامادا پلازا آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل عماد مشهد

هتل چهار ستاره عماد مشهد، 350 متر تا حرم مطهر رضوی (ع) فاصله دارد و در ضلع شمالی حرمدر سال 1389 ساخته شده است.

هتل عماد مشهد با 55 اتاق در 9 طبقه جهت پذیرائی 200 نفر از مسافران محترم تور مشهد با امکاناتی از جمله " بهترین سوئیت ، اتاق های 2 و 3 تخته لوکس ، 2 سالن و رستورانی با ظرفیت 185 نفر بنا شده است و  با افتخار میزبان زائران عزیز تور مشهد میباشد.

 درهتل عماد مشهد با حضور پرسنل مجرب و آموزش دیده پذیرای مسافران و زائران حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می باشد.

 

امکانات رفاهی هتل عماد مشهد:

رستوران  (با ارائه بهترین غذاهای ایرانی - سنتی و فست فود) و رستوران بام با دید زیبای حرم مطهر رضوی (ع) ، کافی شاپ (با ارائه تازه ترین نوشیدنی ها ) ، سرویس ( فرنگی - ایرانی) ، مجموعه آبی با 30 نفر ظرفیت، لابی، فولبرد، لاندری (خشکشویی) ، استخر ، سونا خشک ، سونا بخار ، جکوزی ، سالن بدن سازی - سالن ورزشی، فروشگاه و غرفه، اینترنت ، پارکینگ  و صندوق امانات .

 

در هتل عماد مشهد با ارائه خدمات رفاهی - تفریحی و ورزشی سفری خاطره انگیز را برای مسافران محترم تور مشهد رغم میزند، همچنین با حضور امکاناتی چون گشت درون و برون شهری و  تاکسی سرویس برای گردش و زیارت حرم سفری زیارتی - سیاحتی به یاد ماندنی خواهند داشت.

 

 مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 95

  تور مشهد مرداد 95 

 تور مشهد شهریور 95

 تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل عماد مشهد،بهترین هتل های 4 ستاره مشهد ,هتل های 4 ستاره مشهد , معرفی هتل 4 ستاره مشهد، امکانات هتل های 4 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

نمایشگاه بین المللی مشهد

نمایشگاه بین المللی مشهد در انتهای بلوار وکیل آباد در بلوار نمایشگاه با معماری سنتی و مدرن، به وسعت 600 هزار متر مربع واقع شده است و از چندین بزرگراه به مرکز شهر نیز راه دارد. این نمایشگاه جز برگزار کنندگان مراسم بین المللی در ایران میباشد.

 

محوطه نمایشگاه بین المللی مشهد بسیار وسیع بوده و امکانات و خدماتی همچون ایستگاه تاکسی، مسجد، رستوران، پارکینگ، مرکز خدمات پزشکی، محل رزرو هتل و بلیط هواپیما برای بازدید کنندگان تور مشهد نیز فراهم شده است.  از این رو برای برگزاری نمایشگاهها، سمینارهای مختلف از این مجتمع استفاده میشود.

مراجعه به نمایشگاه بین المللی مشهد برای مسافران عزیز تور مشهد خالی از لطف نیست.

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

 

_شرق_1.jpg

 

_شرق_2.jpg

 

مجتمع تجاری الماس شرق در مشهد، در منطقه اقتصادی - توریستی سپاد واقع شده‌است. در این منطقه بازارهای بزرگ کاوه و خیام نیز واقع شده‌است.«الماس شرق» یک مجموعه تجاری و تفریحی است که می‌تواند یک روز شاد را برای مسافران تور مشهد بسازد.
زیربنای مجتمع تجاری معادل 
۷۵۰۰۰ متر مربع که شامل ۱۲۳۸ باب واحد تجاری ، یک کافی شاپ، یک رستوران فست فود، شهربازی، آب‌نما جامپینــگ، سالن نمازخانه و سالن اجتماعات، پارکینگ طبقاتی، مجموعه‌های اداری مرتبط، بازار چینی‌ها، نمایندگی های معتبر لوازم خانگی و پوشاک مارک، ۵ بانک رسـمی و آژانس های هواپیمایی و ... می‌باشد. این بازار بزرگ در شش طبقه واقع شده‌است که نمایی از معماری مدرن و اسلامی را به نمایش گذاشته‌ که گنبد بزرگ و بسیار زیبایش، شبیه به الماس تراشیده شده‌ است. این بازار به فروش لوازم خانگی٬ البسه و پوشاک٬ لوازم صوتی و تصویری اختصاص دارد. در این مجتمع شبکه بیسیم - وای فای - عمومی وجود دارد.

مجتمع تجاری الماس شرق در نشانی مشهد انتهای بلوار خیام واقع است.

 

_شرق_5.jpg

 

_شرق_4.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 95

  تور مشهد مرداد 95 

 تور مشهد شهریور 95

 تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد مهر 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد, مراکز خرید معروف مشهد ,بهترین مراکز خرید مشهد, مکان های خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل شایان کیش

   

هتل پنج ستاره ی شایان از بزرگترین و بهترین هتل‌های جنوب کشور و کیش  است که در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع  شده است. موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب می‌باشد و دسترسی مطلوبی به مراکز تجاری و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره چون اسکله تفریحی دارد.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از هتل های 5 ستاره جزیره کیش محسوب می شود و از بهترین و معروف ترین هتل های کیش می باشد که هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید. این هتل به راستی نمادی از فرهنگ و تاریخ کهن کشور بزرگ ایران زمین است. این هتل زیبا و مدرن بعنوان یگانه نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده، فرهنگ و تمدّن ایرانیان عزیز را آشکار و حفظ نموده است.
این هتل با الهام از تخت جمشید و بصورت نمادین بیانگر افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان می باشد. سرمایه ساخت هتل داریوش کیش منشا خارجی داشته و با اندوخته ای 30 ساله از تجربه هتل داری خارجی در جزایر قناری، موجب پیدایش کیفیت و تجربه ای جهانی گردیده است.

امکانات هتل داریوش کیش :

زمین تنیس، دوچرخه ، استخر، ماساژ تایلندی، سالن بدنسازی، پینگ پونگ، قایق سواری واقع در دریاچه هتل ضلع شمالی پشت عمارت اصلی هتل ، ( مجهز به قایق های پدالی و پارویی ) و خدمات گردشگری شامل کلاسیک شو ، بازدید از باغ پرندگان و پارک دلفین ها ، کشتی تفریحی ، کنسرت های مختلف ، ورزش های آبی ، گشت تفریحی دور جزیره  و ...

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

 

مطالب مرتبط:

تور کیش مرداد 95

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش شهریور 95 

تور کیش پاییز 95 

 تور کیش مهر 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 5 ستاره کیش , لوکس ترین هتل های 5 ستاره کیش , مجلل ترین هتل های 5 ستاره کیش , امکانات هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

خانه اعیانی کیش

یکی از پر بازدید ترین جاذبه های گردشگری جزیره کیش خانه اعیانی کیش است. این جاذبه جز بندر حریره میباشد.

کاشی هایی به شکل ستاره در خانه ها میباشد که به دوران ایلخانیان برمیگردد. همچنین این کاشی ها در تخت سلیمان و سلطانیه دیده میشود. این اثر تاریخی متعلق به یکی از ثروتمندان کیش بوده است. از این رو این جاذبه نظر اکثر گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است.

خانه اعیانی کیش شامل خانه‌های بسیار قدیمی و بزرگ است که چند خانوار در این منطقه خلیج فارس زندگی میکنند. این خانه های باستانی در شهرهایی همچون کاشان و یزد نیز به چشم میخورد. تماشای این منطقه برای مسافران عزیز تور کیش خالی از لطف نیست و گردشی خاطره انگیز را برای میهمانان تور کیش رغم خواهد زد.

 

اسكله تفريحي کیش :

اسكله تفريحي کیش مجموعه‌ اي است كه امكانات تفريحي از قبيل : جت اسكي، قايق هاي پدالي (با ظرفيت چهارنفر)، قايق هاي ماهيگيري، قايق هاي پارويي، سه چرخه هاي آبي، امكانات غواصي و قايق هاي كف شيشه‌اي كه گردشكران از آن براي تماشاي دنياي شگفت انگيز آبزيان زيباي خليج فارس استفاده مي كنند. مجموعه اسكله تفريحي کیش كه در مجاورت چند مجموعه تفريحي ديگر قرار گرفته است بسيار مورد استقبال گردشگران جزیره کیش قرار مي گيرد.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش مرداد 95

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش شهریور 95 

تور کیش پاییز 95 

 تور کیش مهر 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

 

 نرخ تور کیش مرداد 95 تاریخ 21 به 24 هواپیمایی ایر کیش هتل آرامش کیش

 تور کیش مرداد 95 (پرواز ایر کیش)،3 شب و 4  روز،هتل آرامش کیش ، از 500,000 تومان

 


 بهترین تور کیش مرداد 95 تاریخ 20 به 23 هواپیمایی ماهان هتل ایران کیش 

 تور کیش مرداد 95 (پرواز ماهان)،3 شب و 4  روز،هتل ایران کیش ، از 600,000 تومان

 


  

 ویژه ترین تور کیش مرداد 95 تاریخ 19 به 22 هواپیمایی کیش ایر هتل شایگان کیش

 تور کیش مرداد 95 (پرواز کیش ایر)،3 شب و 4  روز،هتل شایگان کیش ، از 510,000 تومان

 


 رزرو تور کیش مرداد 95 تاریخ 18 به 20 هواپیمایی ماهان هتل شایان کیش

 تور کیش مرداد 95 (پرواز ماهان)،2 شب و 3  روز،هتل شایان کیش ، از 600,000 تومان

 

 


 ویژه ترین تورهای کیش مرداد 95 تاریخ 17 به 20 هواپیمایی کیش ایر هتل فلامینگو کیش

 تور کیش مرداد 95 (پرواز کیش ایر)، 3 شب و 4  روز ،هتل فلامینگو کیش ، از 500,000 تومان

 

  ادامه مطلب... 

-6-150x150.jpg

 

 

مطالب مرتبط:

تورهای کیش مرداد 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تور كيش مرداد 95, بهترین تور کیش مرداد 95 , بهای تور کیش مرداد 95 , ارزان ترین تور کیش مرداد 95 ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

 

 نرخ تور کیش مرداد 95 تاریخ 21 به 24 هواپیمایی ایر کیش هتل آرامش کیش

 تور کیش مرداد 95 (پرواز ایر کیش)،3 شب و 4  روز،هتل آرامش کیش ، از 500,000 تومان

 


 بهترین تور کیش مرداد 95 تاریخ 20 به 23 هواپیمایی ماهان هتل ایران کیش 

 تور کیش مرداد 95 (پرواز ماهان)،3 شب و 4  روز،هتل ایران کیش ، از 600,000 تومان

 


  

 ویژه ترین تور کیش مرداد 95 تاریخ 19 به 22 هواپیمایی کیش ایر هتل شایگان کیش

 تور کیش مرداد 95 (پرواز کیش ایر)،3 شب و 4  روز،هتل شایگان کیش ، از 510,000 تومان

 


 رزرو تور کیش مرداد 95 تاریخ 18 به 20 هواپیمایی ماهان هتل شایان کیش

 تور کیش مرداد 95 (پرواز ماهان)،2 شب و 3  روز،هتل شایان کیش ، از 600,000 تومان

 

 


 ویژه ترین تورهای کیش مرداد 95 تاریخ 17 به 20 هواپیمایی کیش ایر هتل فلامینگو کیش

 تور کیش مرداد 95 (پرواز کیش ایر)، 3 شب و 4  روز ،هتل فلامینگو کیش ، از 500,000 تومان

 

  ادامه مطلب... 

-6-150x150.jpg

 

 

مطالب مرتبط:

تورهای کیش مرداد 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تور كيش مرداد 95, بهترین تور کیش مرداد 95 , بهای تور کیش مرداد 95 , ارزان ترین تور کیش مرداد 95 ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

 

 قیمت تور کیش مرداد 95 تاریخ 26 به 28 هواپیمایی ایر کیش هتل آریان کیش

 تور کیش مرداد 95 (پرواز ایر کیش)،2 شب و 3 روز، هتل آریان کیش ، از 500,000 تومان

 

 


 

 

 رزرو تور کیش مرداد 95 تاریخ 25 به 28 هواپیمایی ایر کیش هتل ستاره طلایی کیش

 تور کیش مرداد 95 (پرواز ایر کیش)،3 شب و 4  روز،هتل ستاره طلایی کیش ، از 500,000 تومان

 


 

 بهترین تور کیش مرداد 95 تاریخ 24 به 27 هواپیمایی ماهان هتل شایگان کیش

 تور کیش مرداد 95 (پرواز ماهان)،3 شب و 4  روز،هتل شایگان کیش ، از 500,000 تومان

 


 

 بهترین تور کیش مرداد 95 تاریخ 24 به 27 هواپیمایی ماهان هتل سورینت مریم کیش

 تور کیش مرداد 95 (پرواز ماهان)،3 شب و 4  روز،هتل سورینت مریم کیش ، از 500,000 تومان

 


 

 ویژه ترین تور کیش مرداد 95 تاریخ 23 به 25 هواپیمایی ایر کیش هتل داریوش کیش

  تور کیش مرداد 95 (پرواز ایر کیش)، 2 شب و 3  روز،هتل داریوش کیش ، از 500,000 تومان

 


 

 مناسب ترین تور کیش مرداد 95 تاریخ 22 به 25 هواپیمایی ماهان هتل پارسیان کیش

 تور کیش مرداد 95 (پرواز ماهان)،3 شب و 4  روز،هتل پارسیان کیش ، از 500,000 تومان

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تور كيش مرداد 95, بهترین تور کیش مرداد 95 , بهای تور کیش مرداد 95 , ارزان ترین تور کیش مرداد 95 ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل تاج پالاس دبی

هتل تاج پالاس دبی هتلی شیک و لوکس و از گروه هتل های زنجیره تاج که مدیریت آن را مسلمانان هندی عهده دار می باشند هتل 5 ستاره تاج پالاس آمیخته ای از معماری اسلامی ، شرقی وغربی و در چند قدمی ایستگاه مترو الریقه در مرکز دبی نزدیک به سیتی سنتر  دبی و برج ساعت دبی در نزدیکی به مراکز خرید دبی و دسترسی آسان به تمام نقاط دیدنی دبی و مراکز تفریحی دبی می باشد. هتل تاج پالاس دبی دارای اتاق هایی بسیار متنوع و لوکس با یکصد و چهل و هفت اتاق استاندارد ، ده سوئیت استاندارد و دو رویال سوئیت است ، سوئیت آپارتمانهای تور دبی هتل تاج پالاس شامل یک خوابه ، دو خوابه و سه خوابه می باشد،کلیه اتاقها مجهز به اینترنت و وای فای ، تهویه هوا ، وان جکوزی ، چای و قهوه ساز ، بطری آب رایگان ، نظافت روزانه، میز تحریر، لوازم اتو ، مینی بار ، تلویزیون کابلی و ماهواره هست.داشتن اتاقهای ویژه معلولین و اتاقهای پاک بدون اجازه مصرف دخانیات و اتاقهای مخصوص افراد سیگاری از دیگر امکانات  هتل تاج پالاس دبی هست

 

 

 

امکانات هتل تاج پالاس دبی :

این هتل با امکاناتی بسیار کامل و مجهز بین مسافران تور دبی مشهور شده است از قبیل امکانات ورزشی متنوع شامل مرکز بدنسازی ، استخر بام  سونا ، ماساژ و مرکز سلامت آب گرم و اسپا فضایی مجلل وخیره کننده سرشار از تحرک وشادابی با امکانات وسیع تفریحی برای انواع سلایق ،هتل دارای شش رستوران و تریا که شامل رستوران هندی و انواع رستورانهای بین المللی است امکانات جلسات گروهی  و ضیافت ، ترانسفر فرودگاههی ،   لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، خدمات صبحانه در اتاق ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، بسته های نهار، رنت کار یا کرایه ماشین ،خدمات تورها ی دبی،فکس و کپی، مرکز تجارت،دستگاه خودپرداز،خدمات تهیه بلیط هواپیما، و برای رفاه حال مسافرین تور دبی همه روزه سرویس های منظمی را به مقصد سواحل خلیج فارس و بازار های دبی و نمایشگاهای دبی مهیا ساخته است.

تور دبی پاییز 95

 

تور دبی مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی, بهترین هتل های 5 ستاره دبی, لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی,امکانات هتل 5 ستاره دبی, هتل هتل تاج پالاس دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل ساحلی دیدنیها کیش

هتل ساحلی دیدنیها کیش در کنار دریای زیبای  خلیج همیشه فارس با ساحل اختصاصی و از جمله پر طرفدار ترین هتلهای مشهور و با قدمت اما بازسازی شده جزیره کیش می باشد این هتل به خاطر کادر مجرب و مهمان نواز و کیفیت  خوب سرویس دهی بین مسافران تور کیش مشهور و جز بهترین هتل های سه ستاره  کیش شده است. یکی  دیگر از دلایل انتخاب مسافرانتور کیش نزدیک بودن به  بازار مرجان و اماکن گردشگری شهر کیش و دارا بودن رستوران با کیفیت و معروف که با غذاهای مختلف و با کیفیت و موزیک زنده می باشد.کلیه واحد های هتل به صورت ویلایی و با طراحی مشابه و فقط در تعداد تخت ها تفاوت دارند. واحد های هتل بسیار بزرگ بوده و کلیه امکانات یک هتل سه ستاره تاپ را دارا می باشد.

 

مطالب مرتبط :

 تور کیش مرداد 95

تور کیش  شهریور 95

تور کیش تابستان 95 

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 3 ستاره کیش , لوکس ترین هتل های 3 ستاره کیش , هتل ساحلی دیدنیها کیش, امکانات هتل های 3 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل  سان رایز کیش  

این هتل 3 ستاره کیش با مساحت ۲۴۰۰ متر مربع زیر بنا در نزدیکی بازارهای پردیس ۱ و پردیس ۲ در سال 1383 افتتاح گردیده است.و فاصله این هتل تا فرودگاه 7 دقیقه با ماشین می بااشد و همچنین دارای رستوران و کافی شاپ واقع در محوطه و لابی که در تمام طول شب اماده خدمات دهی به میهمانان عزیز  می باشد هتل سان رایز کیش امکانات یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، ترانسفر فرودگاه، لابی، ماهواره، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد،و دارای  کادری مجرب و امکانات رفاهی پذیرای میهمانان عزیز تور کیش می‌باشد. 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 3 ستاره کیش , لوکس ترین هتل های 3 ستاره کیش , هتل سان رایز کیش, امکانات هتل های 3 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 | نظرات ()